Baskurs för medlemmar, 10 februari 2015
En baskurs för medlemmar om grunderna för hållbara samarbeten.
Vi går igenom och diskuterar...
- den historiska bakgrunden till affärsmässiga samarbeten mellan kultur, näringsliv och samhälle
- begreppdefinitioner för olika typer av samarbetes- och finansieringsformer
- vikten av en fungerande organisation med klart definierade målsättningar
- vikten av varumärkeskännedom
... samt avslutar med en praktisk checklista.
Inga krav på förkunskaper eller förberedelser krävs!
Workshopen är kostnadsfri för medlemmar.
Plats: Kultur & Näringsliv, Skeppsbron 28, Stockholm
Tid: kl. 09.00–11.00
Anmälan senast den 5 februari på: KulturOchNaringsliv@kulturnaringsliv.se
Varmt välkomna!
Senaste nyheter
- Ingela Roos debutvernissage på hotel AtSix
- Schymberg Award 24 februari i Tonhallen i Sundsvall
- Tuffa tider - Långsiktiga samarbeten mellan kulturen och näringslivet är ofta lösningen
- PRESSMEDDELANDE - Wallstreet / 3 kommuner, 14 företag, 6 kulturorganisationer och 100+ konstnärervi…
- PRESSMEDDELANDE: Hallands Kulturhistoriska Museum, Varberg Energi AB och Näringslivs- och Destinati…